Hemma från stallet

Kom nyss hem från stallet. Red både Turbo och Gandhi.
 
Kom dit vid typ 7. Började rida Turbo typ kvart i 8, och var klar halv 9. Och sedan började jag rida Gandhi 9. Red henne dock bara en halv timme. Då hon gått mycket och hårt denna veckan.
Red Turbo på banan. Markarbete hit och markarbete dit. Plus att hästfan är så sjukt starkt... Men red LC:2 typ tre gånger på han, och sedan var han mjuk som en ostbåge eller något.
Han var verkligen så himla fin på slutet, skojar verkligen inte!
 
Sedan red jag Gandhi. Och det gick inte alls bra enligt mig. Inget samarbete, eller någonting. Hade detta varit för två år sen hade jag börjat gråta seriöst, så dåligt tålamod som jag hade då.
Men hon blev ju såklart lite finare på slutet, men ändå inte som hon brukar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback