Nyss tränat

Tränade min finaste idag. För Camilla i sölveborg. Hon har typ aldrig varit så här fin. hon är verkligen världens vackraste <3
Där där vi var och hoppade är det väldigt fina och tittiga hinder. Och när jag känner att vi tappar lite i tempot, försöker jag att driva på henne med händerna. Och då blir det ju bara värre, för då 'backar' hon bara ännu mer. Men jag tycker faktiskt att jag har blivit bättre på det. 
Varje fall så stannade hon 2 gånger. På en oxer och på ett räcke. Men båda gångerna var helt mitt fel! 
Sen hoppade vi bana och hon gick som en klocka. Verkligen så himla fin!
Camilla sa att det låg på LB-LA nivå?! 
 
Jag är så himla nöjd med henne! Min fina fina finaste ponny <3
 
 
påväg hem nu, ska blogga sen igen senare. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback