Gottar mig så här klockan 1 typ

Fett gott.
 
I med att klockan är över tolv, så innebär det att det är den 23 december nu!! Så IMORGON ÄR DET JULAFTON!!!
 
Vill ni se min önskelista? Det får ni i alla fall:
 Vita hunter stövlar. Har dock inte hittat de någon jävla stans så det lär väl skita sig.
 
 iPhone 5s i guld, det lär väl också skita sig eftersom mina föräldrar inte tror att jag kan vara rädd om den - bitches.
 
Blått KL schabrak - Fast kanske mer som Gandhi önskar sig det.
 
Såklart en matchande och jävligt snygg huva med.
 
Babyliss curl secret eller nått sånt skit. Fint hår är ju alltid bra.
 
 Göra om rummet mitt hade ju inte varit fel alltså.
 
Kommer man inte på något annat så blir det väl pengar liksom
 
 
Hörs imorgon hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback