NEW

Köpte det mest underbara jag någonsin har köpt idag. Och faktiskt något som jag trivdes i och kände mig fin i. För det är ju trots allt viktigt att ha kläder som man trivs i.
Så detta var då var jag köpte!
 

Jag skojar inte, de snyggaste byxorna jag ägt. Hollister, med lite trash. Sitter som en smäck. Ville typ aldrig ta av mig dem.
 
 
Ännu ett hollister plagg. En super fin tröja. Gillar det starkt.
 

Haha och en ring, kostade 20:- på Monki, så jag tänkte vafan? Den var väl helt okej, synd att det inte var i guld bara, hihi
 

Ja det var väl det jag köpte. Köpte inte så mycket, jag har ju bara 1000:- och vill inte slösa upp det direkt. Dock betalade mammsen jeansen, så har typ 700:- kvar :D
Verkligen skit nöjd!
 
/h
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback