Nu ska jag verkligen börja!

Hej, det var ju ett tag sen sist.
Och jag satt och tänkte lite nu, och jag ska/måste verkligen börja blogga nu. För dels har jag liksom inget annat liv. Och sen tycker jag det är ganska kul (eller varje fall en viss tid, men aja). Så jag ska blogga så mycket jag kan. Och sen återstår det bara att se hur länge det kommer att hålla.
Skit samma
 
Jag kan ju börja med att jag har ändrats lite, jag har gått från att vara blondin till råttfärgad till kastjanebrun, så jag är nu typ brunett. Vilket är fett. Men kolla bara på mitt blonda hår på den bilden... fkn buhu.
 
 
Sen har ju har och Gandhi mognat, och kommit lite längre. Dock inte hänt så mycket där ändå.
 

 
 
Kommer ett inlägg till ikväll/inatt.
 
Seeyaaaaaaa soon guys
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback