Som jag lovade


 
 

Smycken som min lilla ponny Gandhi köpt till mig <3
 
 
Tre termosar, två av famo och fafa och en av mamma och pappa
 
 
 

Nyårs skorna från systra min
 

Paradis ask av mormor och morfar
 

Smoothie recept bok av systra min
 

Fanny Lyckman tröja från mami och papi
 

Gelkit av Lova och Alva (kusiner vitaminer) med pääääron
 
 
Fanny Lyckman sneakers av mami och papi
 

Schabrak av mamma och pappa
 

Waterspeakers av mamma och pappa
 

En super mysig kofta av mamma och pappa
 
 
Skit mysiga strumpor av syster
 

Min älskade nyårs klänning av mamma och pappa
 

Gant piké av farfar och farmor
 

Gant tröja av farmor och farfar
 
 Och en guldig iPhone 5s <333 med ett super fint skal till
 
 
 
Tror att det var allt. Är himla nöjd med dessa julklappar verkligen!

 
/h
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback