Vet inte

10 saker du vill göra innan du dör:

  1. Rida på Falsterbo horse show 
  2. Bli riktigt kär och ha en fin familj hihi mysigt ju
  3. Bungyjump
  4. Bo i USA som student 
  5. Bli en internationell ryttare
  6. Ha en Sibirien husky 
  7. Blir rik hade ju inte heller varit fel
  8. Överleva cancer 
  9. Bli så snygg så man slapp använda smink varje jävla dag :-DD 😂
  10. Lyckas med mitt liv

9 saker om dig själv:

  1. Jag är kort, jag är 155cm.
  2. Jag är blyg när det gäller killar jag ej känner...
  3. Men aldrig blyg mot tjejer typ
  4. Jag retar mig på mycket saker som när folk biter på naglarna, vräker i sig godis osv.
  5. När folk skriver 'azum', :3 8) tycker jag de verkar jobbiga och inte flummiga och roliga 
  6. Ifall jag inte hade haft Gandhi, skulle mitt liv sett otroligt tråkigt ut. Jag är lat
  7. Jag skulle vilja ha ett seriöst förhållande men skulle aldrig få för mig att ta första steget typ
  8. Godis är min passion. 
  9. Gandhi enligt mig är världens vackraste häst. Och betyder jävligt mycket för mig
 

 

6 kändisar du tycker är snygga:

  1. Zac Efron
  2. Justin Bieber 
  3. Channing tatum 
  4. ED WESTWICK mama mi alltså
  5. Keegan Allen 
  6. Joel Kinnaman

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

  1. Åka till Kina, de jävlarna rycker hår från kaninerna levande. 
  2. Spräcka min nya mobil </3
  3. Bli vegetarian, kyckling är så gott ju
  4. Sluta äta godis
  5. Bo i Australien med alla dessa spindlar 

4 saker du köpt den senaste månaden:

  1. Kläder
  2. Julklappar
  3. Schabrak
  4. Gran

3 sätt att få dig le/skratta:

  1. Roliga klipp på yt
  2. När någon failar totalt 
  3. När någon skrämmer mig
2 gamla favoritlåtar:
  1. Håkan låtarna
  2. Breathe me - sia

1 sak folk inte visste om dig:

  1. Mitt självförtroende till vardags är inte bäst om man säger så. Men i ridningen, så har jag faktiskt inget dåligt självförtroende. Låter antagligen som en bitch men ändå. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback