-

Bloggade inte igår för att jag somnade direkt när jag kom hem, alltså vid halv 4 till klockan åtta. Så jag vaknade klockan 8 i panik, haha. Åt lite, tittade på tv och sen gick jag och la mig igen. Jag antar att jag var ganska trött. 
 
Men idag har jag varit i stallet! Mockade och fixade till både Gandhi och Turbo för att mamma håller tydligen på att bli sjuk... Och sen tog jag in Gandhi, borstade lite fort och red henne i paddocken. Hon var stimmig och okoncentrerad i börjar. Eller kanske halva tiden som jag red men sedan efter det så lugnade hon ner sig och lyssnade på mig. Och wow det har verkligen börjat hända saker med henne och mig. Markarbetet är verkligen så bra just nu, och jag har lärt mig hennes knappar. Helt underbart. 
Så Gandhi var duktig idag!
 
Sen ska inte Emilia rida Musse längre, och ifall jag ska vara helt jävla ärlig så suger det balle för nu har jag ingen att ut och busa med i skogen. Eller att cepa med i stallet. Så det suger så in i helvetes stenhårt.
 
 
 
Det har ändå hänt en del på dessa åren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback