Träningen igår

Tränade igår för Eva. Dressyr träning då. Och det gick riktigt jävla bra! Det var nog den bästa dressyrträningen någonsin. Helvete vad bra Gandhi gick. Helt sinnessjukt typ.
Vi jobbade rätt så mycket på volten och ställde osv.
Gandhi och jag har fortfarande inte riktigt kommit på det där med att gå i form så Eva visade mig ett fruktansvärt bra tips. Jag längde tyglarna rätt så rejält och särade på händerna, och hade kanske en halvmeter mellan händerna. Och då gick hon ner, arbetade rysligt bra med bakbenen. Och sedan berömde och sedan tog jag ihop händerna igen, och hon stannade kvar i samma form, och var så himla sammarbetsvillig så det var helt sjukt.
 
Så nu har jag lite tips på hur jag ska göra när jag rider hemma själv vilket är super.
 
 
 
 
/h
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback