Dagen idag

Slutade tre idag, så drog direkt hem och kollade på mina betyg. De var väl helt jävla okej egentligen. Tänker dock inte skriva ut de..
Sen har jag ett till litet problem, och det är ju att jag knappt har en aning om vad jag ska söka in på. Det står liksom mellan Estet och Samhälle. Men lutar mest åt samhälle kanske, eller usch jag vet inte...
Nog om det nu

Sen väntade jag på att mamma skulle komma hem, men man blir ju så trött på att vänta, så jag råkade somna i soffan. Och sen när jag vaknade var maten serverad och nu sitter jag och tittar på Guldbaggegalan. Skiter i ph idag tror jag. Orkar inte att jag ska vara trött varje morgon...

Ska fortsätta titta nu. Men ses



Förresten hade tänkt att färga ombre till våren. Något sånt här typ. Gillade verkligen hennes ombre. Var typ perfekt med 'utväxten' och allt! Hihi hoppas bara det blir bra på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback