-

hej
Igår så blev det inte någon ridning. För att Gandhi inte var riktigt fräsch i Tisdags. Men Ebba hängde med mig efter skolan. Och så tittade vi på the Note book. Och sen kom pappa hem och typ räddade min dag för att han hade köpt vattenmelon till mig. Alltså som jag har längat efter det. Så in i helvetes gått. Så jag åt halva igår i badet medans jag försökte titta på det senaste PLL avsnittet fast det var för läskigt så jag stängde av efter 5 minuter, haha.. 
Så det blev att titta på typ femtio awkward avsnitt istället. Och det är ju så jävla bra. Alltså Collin eller vad han nu heter i verkligeheten är så in i helvetes snygg. Så som typ alla snygga killar i serier är...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback