-

!Hej, har inte bloggat sen i Torsdags. Och anledningen är att jag ärligt glömt. Men i fredags så var jag på fest. Jävligt kul, men det var ett litet problem som hände vid 10 tiden så att alla drog hem. Men det var jävligt kul så länge det varade!
Sen igår så låg jag i sängen nästan hela dagen, fast drog tll stallet klockan 4 och red med Nadja. Vi satt upp sockerbitar och en bom, och hoppade lite. Jag kände mest igenom henne lite, för att jag ska ju träna för Tobias Grönberg på tisdag. Hon var okoncentrerad, seg och jobbig, hon hade verkligen inte en bra dag alltså, och vips så blev jag också lite irriterad. Men vad ska man göra , hon blev i vilket fall lite bättre i slutet!
 
 
/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback