15 mars

hej! 
Igår grillade jag med fina vänner! Åh det var verkligen super mysigt! Så för mig blev det kotlett, potatisgratäng, beasås och sparris och halloumi med! 
 
 
Och sen kom jag hem och somnade alldelses för sent för att jag fastnade framför serier som vanligt... Så vaknade inte förens ungefär 12 och sen gick jag upp och gjorde verkligen super goda amerikanska pannkakor. Och jag har heller inte ätit det på länge, så åh det var så himla gott!
 
 
 
 
Men nu ska väl jag sätta på lite serier och kolla vidare. Eller ifall jag ska titta på filmen som mamma tittar på just nu. Tror den heter Mr. Deeds. Kass var den med vi får ju se haha. 
 
Tänkte även slänga in någon annan hiss / diss eller något annat sånt. 
 
/h
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback