40 frågor

1. Vad har du på dig? Kjol och en vit tröja.
2. Är du kär? Nej, det är jag inte.
3. Har du någonsin haft ett hemskt "breakup" ? Haha nej i med att jag aldrig haft ett seriöst förhållande.
4. Hur lång är du? Jag är 158cm
5. Några tatueringar? Nej tyvärr.
6. Några piercingar? I öronen.
7. Favorit serie? Gossip Girl, 90210 och Awkward.
8. Favorit band? Har inget tror jag.
9. Något du saknar? Åh Ronja Karlsson
10. Favorit låt? Don't Wait - Mapei eller Tonight You're perfect - New Politics
11. Hur gammal är du? 15 år. 16 i oktober.
12. Stjärntecken? Skorpionen
13. Något du söker hos din partner? Rolig, se bra ut, omtänksam och snäll.
14. Favoritcitat? Typ : Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about Learning how to dance in the rain.
15. Favoritspådesspelare? Blake Lively, Ed Westwick och Tom Cruise
16. Hög eller låg musik? Hög oftast
17. Vad gör du när du är ledsen? Sover, äter och gråter. 
18. Hur lång tid tar det för dig att duscha? MINST 20 minuter.
19. Hur lång tid tar det för dig att göra dej klart på morgonen? Tar tre kvart ungefär.
21. Rädsla? Hajar, finns inget som jag är mer rädd för!
22. Det sista som fick dig att gråta? Något som var på TV igår.
 23. Senaste gången du sa att du älskade någon? Minns inte. För länge sedan.
24. Senaste bok du läst? Twilight böckerna 2009...
25. Senaste film du såg? The Notebook.
26. Senaste personen du pratade med? Alva
27. Senaste du fick ett mess från? Alice tror jag
28. Favoritmat? Tacos, grillad kyckling med pommes och bearnaisesås.
29. Platser du vill besöka? London när Nash Grier är där i sommar, haha.
30. Sista platsen du var på? Skolan just nu.
31. Senaste gången du kysste någon? Ingen aning
32. Senaste gången du blev förolämpad? Jag vet inte, händer väl inte jätte ofta.
33. Favoritgodis? Finns för mycket att välja mellan.
34. Vilket instrument spelar du? Inget, kan dock spela piano.
35. Senaste låt du sjöng? Tonight you're perfect.
36. Senaste gången du umgicks med någon? Idag.
37. Vad händer de kommande veckorna? Fest förhoppningsvis. Tävling med Turbo.
38. Vad ska du göra imorgon? Hoppträna
39. Favoritaffär? Nelly, Forever 21, Members, Bikbok och Gina kanske
40. Förebilder? Jessica Cook, Matthew Espinosa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback