Igår

Hej! 
Jag tränade ju för Tobias Grönberg för några dagar sen. Och jag bloggade ju inte igår då jag var helt slut både mentalt och fysiskt typ. Det gick faktiskt väldigt bra! Ska försöka lägga ut filmer då Emilia filmade allt tror jag!
 
Tobias vill få fram exakt det som jag vill nå, jag vill nå bjudningen på min ponny. Och det framgick väldigt mycket på träningen. Och det var just det att jag skulle få fram henne mycket, både innan och efter hindrena. Och mot slutet så gick det faktiskt väldigt bra. 
Vi jobbade väldigt mycket på tempväxlingar i galoppen i banor. Så var verkligen en super bra träning!
 
Jag har film, och en jätte tråkig lektion så jag ska försöka fixa filmerna nu! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback